Kurs na digi stempel do wnętrza ramki


Witajcie!

Przygotowałam mały kurs na zrobienie digi stempla do wnętrza ramki.
Potrzebne będą:
1. Darmowy program Inkscape. Do ściągnięcia TUTAJ.
2. Darmowy Libre Office calc. Co ściągnięcia TUTAJ.
3. Darmowe czcionki, żeby mieć większe możliwości przy tworzeniu :) Do ściągnięcia TUTAJ.

Żeby powiększyć zdjęcie i wszystko dokładnie przeczytać należy nacisnąć zdjęcie.







Czcionki jakie użyłam:
1. Dla, naszaj, 2018 R. - Meddon
2. Wychowawczyni, Maturzyści - Cinzel Decorative

Przygotowany przeze mnie digi stempel wykorzystałam w tej oto kartce poniżej.




W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:







Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. Moim zdaniem cyfrowy stempel nigdy nie zastąpi prawdziwej pieczątki. Taką pieczątkę można bez problemu zamówić w odpowiedniej firmie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger